fredag 28 oktober 2016

Pär stortall

Hej jag heter Pär Stortall jag är 22 år gammal, min längd är 2,10m blåa ögon och hår. Jag har inte smink men jag har en lagom näsa å mun jag har som sagt inte den bästa hyn. Har också ofta mjukisbyxor. Har väl lite mörk röst, mina kompisar känner ofta igen mig för jag är så lång. Bär alltid på min telefon jag är riktigt bra på träffa nya människor mina färdigheter är att jag är riktigt bra på att köra bil. Jag är riktigt rädd för spindlar men älskar ormar och mina drömmar är att bli en raket forskare men blev istället en journalist. En av mina hemligheter är att jag inte gillar Kina mat och blir arg när nån frågar om det. När jag är som gladast är när jag sätter mig i min Audi r8, jag är oftast på bra humör. Min familj bor på en bondgård med alla våra djur, en av mina hobbys är mecka i bilar och skotrar. Nåt som är viktigt för mej var när jag fick min första bil. Min favorit plats måste vara hemma och en plats som jag undviker är bil butiker för man blir alltid så frestad. Min största idol är våran ko maja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar