fredag 11 november 2016

Mitt hus

Hej mitt namn är Conor Mcgregord

Hej jag ska berätta om mitt hus.

Jag har ett vitt hus och vitt garage med en fin trägård. Jag har en altan och en pool och en jätte fin uppfart till mitt garage.  Jag har också en strand vid mitt hus och en å där man kan bada. Jag har 200 kvm, det är stort och fint mitt hus och jag är riktigt nöjd med det men det gick åt lite pengar till det fina huset men jag är ändå nöjd med det och det är faktiskt bra. Jag har ett sovrum, badrum, tvättstuga, tv rum, hall och ett kök. Jag har miljö bilar och jag cyklar ibland när jag ska någonstans. Jag behandlar mitt hus bra och inte försöka skräpa ner. Jag skulle nog säga att mitt hus är ett dröm hus och det är stort och fräscht jag har inte något drömhus precis. Jag har ett jätte fint kök. Jag älskar mitt badrum och min dusch och min bastu. Mitt sovrum är jätte fint och jag gillar det. Det ska kännas bra när det kommer besökare och de känns bra faktiskt när besökare kommer, det måste vara fint och inte stökigt för mej när de kommer besökare. Det brukar komma mycket besökare varje dag för mitt hus är en inspiration och många vill komma och kolla på det. Mitt hus drivs av vindkraftverk och dom äger jag själv och dom är några mil bort från mitt hus. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar